Wednesday, June 1, 2011

bitch

ehem ehem.. today aku nak share sket lah pasal 1 betina dgn sikap yg tak matang dia toh. sumpah membuat aku tersangat menyampah . semakin hari kelakukan dia mcm org bodoh yg xda tunjuk ajar dr mak bapak dia. cite nyew begini, si dia nie rasanya dlm golongan manusia yg bongkak sombong. bajet dgn apa yg dia ada ckunk , dia bleh buat apa yg dia suke.. ahahahah.. come on lah bitch , sume yg kau ad toe bukan boleh bawak mati pown. haiyya...  sume stock nikmt dunia jea lebey. umo dh besar panjang tp akal tak ada. mati lg bagus lah.. then ada hati mau hine asal usul aku sume. huuUUU berani sungguh kan? tp bg aku dia sangat pengecut sbb dia hnya buat dbelakang aku je. now aku cabar kau. face to face dgn aku. ok? sgala apa yg kau x suke pasal aku. cite sume nyew.. paling aku hbez bengang dgn dia nie. acually aku xknal pown dia and xnak kenal pown. tetibe dia masok dlm life aku and cari tahu sgala mcm pasal diri aku. sungguh memalukan lah kau nie. buat relax suda . aku tahu la kawan2 aku ada knal dgn kau. kalau aku nie budak kaki gado skali pown. apa yg kau kesahkan? aku bergado dmi kebenaran. bukan mcm kau. bgadoo smata2 demi jantan. haiyya memalukan bhai.. lu bleh terjun lombong la minah oi..

No comments:

Post a Comment