Wednesday, June 8, 2011

cinta saya

di setiap saat blalu , aku semakin bodo kerna sanggup melukaimu dari dasar luarannya . ternyata mmg tak ada yg sebaik kau kerna kau bisa menerima aku apa ada nya , tidak seperti laki2 yg lain yg hanya mendambakan tubuh dan main2kan aku sahaja... aku sayangkan kau serta apa pun yg tlah kau lakukan pada aku. biar pun tlalu bnyk memorie yg patut aku tangisi. aku sungguh btuah kerna telah dpertemukan dgn kau insan yg sempurna . diri kau yg mempunyai rupa dan tubuh idaman wanita, malah kau memilih aku gadis yg gendut dan jugak tak berharta. sungguh mulia dan besar cinta mu pada diri ku sayang. apakah hubungan yg kita semai hampir 2 tahun ini akan kekal untuk ke akhir hayat? moga2 seperti itu yg dharapkan nya :)) 

aku sungguh mencintai kamu Zulhelmy bin Mohd Zubir 

even u are not with me but i will always be with u , 
tht was my promise to u. remaind this in your mind. 

No comments:

Post a Comment